درآمد دلاری با گوشی

Wiki Article

بنابراین، قبل از انتخاب، بهتر است که درآمد مورد نظر خود را مشخص کنید، یعنی محاسبه کنید چقدر می‌خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سومین روش کسب درآمد دلاری از گوشی : با اپلیکیشن‌های خارجی

در ادامه، مراحل اولیه برای رسیدن به درآمد دلاری به صورت کلی آورده شده‌اند:

آیا امکان تبدیل ارز ی که اقوام از کشورهای خارجی می فرستند در ایرانیکارت قابل انجام هست؟

حساب پی پال برای شما باشه من حساب شما رو برای پرداخت بدم و ریال از شما دریافت بکنم؟

در ادامه سایت های کسب درامد با گوشی( سایت های خارجی و ایرانی) را معرفی میکنیم.

کاربر گرامی برای نقد کردن درامد ارزی پنل ایرانیکارت باید سطح ۲ باشید (کارت ملی و کارت بانکی)، نیازی به پاسپورت و …. نیست.

جزو ساده‌ترین راه‌های پول درآوردن با گوشی، تایپ کردن است. شما می‌توانید با دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، بلاگرها، اساتید، دانشجویان، سخنران‌ها و … همکاری درآمد دلاری داشته باشید تا فایل‌های صوتی و ویدیوهای ان‌ها را به متن تبدیل کنید.

شماره موبایل خود به همراه کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

یکی از راه‏های کسب درآمد دلاری از اینترنت، فروش کتاب‌های الکترونیکی در سایت فروشگاهی آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است. در آمازون این امکان فراهم است و از آنجایی که فروش اطلاعات و آموزش هم نوعی درآمدزایی به حساب می‏‌آید، می‌توانید کتاب خود را نوشته و به سراسر جهان عرضه کنید.

با چه تخصص‌هایی می‌توان درآمد دلاری کسب کرد؟ با هر تخصصی که داشته باشید، سایت‌های معتبر بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کسب درآمد ارزی و دلاری بپردازید.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به سامانه آنلاین ایرانی اکسپرت میباشد

درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید ویدئوی شما مطابق با نوع محتوا، متفاوت است. به طور میانگین یوتیوبرهای موفق بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار درآمد ماهیانه دارند.

کاربر گرامی لطفا درخواست خود را در پنل سایت ایرانیکارت ثبت کنید.

Report this wiki page