تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

باتری یو پی اس باتری سیلد اسید باتری سیلد اسید ژل باتری نیکل کادمیوم

دستگاه یوپی‌اس آفلاین: یوپی‌اس آفلاین نسبت به بقیه یوپی‌اس‌های دیگر قیمت پایین‌تری دارد اما به دلیل ویژگی‌هایی مانند: زمان انتقال به منبع باتری با تأخیر زمانی، حفاظت در کمترین سطح، انتقال نوسانات برق شهری به دستگاه و خروجی برق بدون تنظیم در موارد کمتری از آن استفاده می‌کنند.

مدل‌های مختلف یو پی اس توانایی متفاوتی برای تامین برق بار دارند. درجه توانایی آنها کاملاً به میزان شارژ ذخیره شده در داخل یو پی اس بستگی دارد. به عنوان مثال، یو پی اس طراحی شده برای کامپیوترها می‌تواند تنها برای مدت زمان کمی که برق قطع می‌شود، برق را تامین کند، اما این زمان برای ذخیره فایل‌هایی که کاربر روی آنها کار می‌کرده است، کافی است.

باتری ها مولد هایی هستند که انرژی شیمیایی را تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند. باتری ها معمولا از کنار هم قرار دادن حداقل دو صفحه فلزی با آلیاژ متفاوت داخل یک محلول شیمیایی به وجود می آیند یکی از این دو صفحه دارای خاصیت الکترون دهی و دیگری دارای خاصیت الکترون گیری است.

باتری، که زمان پشتیبان کافی برای اطمینان از ایمنی جان و مال را با تعویض ابزار در صورت لزوم فراهم می کند.

همچنین از دستگاه‌های مصرف‌کننده در برابر رعدوبرق و ولتاژ بالا محافظت می‌کند.

از موازی کردن این باتری ها جدا خود داری کنید زیرا باعث ایجاد جریان های داخلی شده و به سرعت باتری آسیب خواهد دید. از اتصال کوتاه آن خود داری کنید زیرا باعث انفجار می شود. برای کابل های باتری حتما از سوکت برنجی استاندارد و کابل با قطر مناسب استفاده کنید .

قیمت دستگاه یوپی‌اس برای مشتریان بسیار مهم است. اما این دستگاه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و قیمت ثابتی ندارد. مشتریان برای خرید دستگاه یوپی‌اس، ابتدا باید بر حسب نیاز خود مدل یوپی‌اس را انتخاب کنند و بعد برای خرید آن اقدام کنند.

A UPS unit may introduce problems with electric powered electric power high quality. To circumvent this, a UPS really should be picked not just by capacity, but also by the caliber of power that is needed by the products that is certainly being provided. Technologies[edit]

بنیاد عملکرد این نوع از منبع تغذیه قطع و وصل ترانزیستورها است. در واقع ترانزیستورهای فرکانس بالا با قطع و وصل مداوم (سوئیچ بین حالت قطع و وصل) خروجی منبع را می‌سازند و به همین دلیل با نام منبع تغذیه سوئیچینگ شناخته باتری یو پی اس می‌شوند.

جدیدتر تفاوت ups آنلاین با ups آفلاین و ups لاین اینتراکتیو بازگشت به لیست قدیمی تر ups چیست؟ جامع و کاربردی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

در مقایسه با ژنراتورها می تواند ابزارهای حیاتی را بهتر پشتیبانی کند.

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

به‌طورکلی دستگاه‌های یوپی‌اس دارای دو نوع توان ظاهری و حقیقی هستند.

Report this wiki page